Wednesday, January 30, 2013

@--HaRi PerTama BerTuGas Setelah...--@




DAN 

SALAM SATU MALAYSIA


Rindunya kat blog aku yang satu ni...bersiaran langsung dari makmal komputer.  Setelah lama aku menyepi dek kerana kesihatan yang tidak mengizinkan, hari adalah enrty pertama bagi TAHUN 2013...

So, apa khabaq semua.  Harap semua sihat la no...Aku? Alhamdulillah aku masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas dibumi ALLAH ni.  

Korang nak tau ari ni 16/1/2013 hari pertama aku kerja bagi tahun 2013.  Aku tak diberi cuti rehat dah walaupun masih lagi tak pulih.  Sebelum tu, sori la terlambat nak ucap SELAMAT TAHUN BARU 2013 kat semua.  Moga tahun ni kitga lebih cemerlang dan gemilang dunia dan akhirat.AMIN.

Terima kasih kepada UDM kerana memahami keadaan aku ketika ini.  Aku diarahkan jaga makmal komputer sehingga aku sembuh sepenuhnya.  Hospital dah keluarkan surat arahan buat kerja-kerja ringan je...So, aku harap sangat yang aku akan cepat sembuh.......amin


2 comments:

saleha said...

sELAMAT KEMBALI BERTUGAS... RINDU AWAK.

eizra_one said...

:-) awak pun rindu deme juge...