Friday, February 15, 2013

@--Kisah Sepanjang Diam Diri@




Entry kali ni just nak kongsi la perjalanan masa duduk di rumah cuti sakit :-) 


14 Dis 2012
Trajedi bermula


2 jan 2013
Simen dikaki telah dibuka....Tambah lagi mc sementara nak baik. Kaki tak boleh kepak....kejang je otot kaki. 

4 Jan 2013

Baru boleh keluaq rumah.  Sebab sebelum ni kaki bersimen.  Destinasi pertama, pergi klinik kg. bandar ambik ubat kencing manis.  Waduh...cabaran sungguh nak berjalan jauh ni....


21Jan 13
Jumpa pakar tulang dan sendi Sungai Petani.  Nakkan kepastian apa yang terjadi sebenarnya. Klinik ni klinik swasta. Nak kompare tengok dokto gov kata apa. Dokto swata kata apa.....Sebab doktor pesakit luaq hospital gov kata tulang kaki aku ni dah rapat. Nak kena bedah.. Kalo tak ada masalah jangka masa panjang...Takut la....Ya Allah..jauhkan aku dari operasi macam tu...Mojoq la pi jumpa dokto swasta agak melagakan aku dan keluarga. Otot kat tulang lari..So, dia bagi ubat dan minta aku senaman 2 kali sehari. Moga cepat sembuh...

1 Feb 13
Jumpa pakar hospital banting.  Dokto kata kena fisioterapi. Dia kasi aku 3 bulan untuk betul-betul sembuh....


AKAN BERSAMBUG LAGI :-)

1 comment:

saleha said...

Sabar ye kak... untuk kesihatan gakkn.