Thursday, January 05, 2006

@-- Trajidi....5/1/2006 --@

Hari ni lewat sikit masuk ofis sebb pegi selesaikan "bil..bil..bil.." Bila masuk ofis...biasa la keje telah menanti...
Tengah harinya pulak...aku bersama-sama angota-angota ku...(member-member opis)yg diwakili :-
Setiausaha =( LiZa)
Ahli Biasa = ( Faizi ) *Hati-hati dah 3 bulan tak bayaq yuran* Hi..Hi...Hi...
Lunch time kami pegi petronas nak beli tiket balik kampung si mamat ni..tapi menduka citakan sebb dah habis tiket hari jumaat...Dengan tidak membuang sedikit masa & tenaga pun kami ahli jawatankuasa pun berangkat ke...he...jeng..jeng..jeng...
*PUDU*
Setiausaha ku yang baik hati ni menserpot beberapa batang biskut cokolat...sedap tau...ada d pasaran sekarang..dapatkan segera....
Nk d pendekkan citer la...tiket kat pudu pun dah habis di pasaran dalam dan luar negara...
Ha! tu la faizi...lambat sangat beli tiket..
Yg aku dan setiausaha aku ni...dok masak dalam kereta kencil aku yd comel tu...Dengan tak d sangka2...aku ternampak "PAK POLISI" sedang meminta autograf dari artis-artis pojaannya...
Perasaan ketika tu tak dapat ku bayangkan begitu la...TAKUT..Yg mamat ni tak balik-balik lagi...Jam pun dah pukul 3 petang...
Dengan menggunakan keseluruhan tenaga yang aku ada ni...aku memecut bersama-sama kancil ku yg sangat comel tu memecut 120 km/jam untuk sampai ke ofis...Kesian betul kat kancil aku ni..penat dia...

KESIMPULAN UTK KISAH HARI INI :-
*Jgn la beli tiket balik kampung lambat....
*Jgn parking sesuka hati di kawasan KL...silap-silap ha...kena sain autograf la..
*Untuk ahli yg tak bayar yuran lagi...pengurusi (aku) akan menjatuhkan hukuman "buang daerah" kalau lari dari pihak yg berkenaan...

WASSALAM

No comments: