Saturday, March 18, 2006

@--Al-Kisah--@

16/3/06

- Hari ni hari yang agak sibuk bagi aku kerana..ha...jeng..jeng..jeng...Hari ni adalah hari Ulangtahun Kelab KEMSAINS. Nak tau umoq dia dah berapa...Ha...25thn..Dah tua dah kan...Tapi bagi aku umoq 25thn ni dah memang dah cukup matang untuk menempuh sebarang dugaan dan halangan dalam hidup...Bnyk la jugak acara yang berjalan sepanjang hari tersebut..
Ajk untuk majlis tersebut semuanya pakai baju sepesen...Minta maaf banyak2 la no..cek tak sempat nak tangkap gambaq cek memperagakan baju tu..Lain kali la kot aku tunjuk kat hampa semua no..Aku juga rasa hepi sangat kawan aku "LIZA" telah berjaya mendapat hadiah cabutan bertuah yang MIMOS buat kat ofis aku..Tapi ingat tutup mata boleh dapat ka...Kena la jawap teka silang kata dulu..Baru la boleh tercalun dalam cabutan bertuan 2...Dia dapat beg balik kampung dari MIMOS dan ada la lagi hadia kecik2..TAHNIAH LIZA..Berkat pertolongan liza untuk jubli perak ni, akhirnya dibalas dengan cabutan bertuah yang liza dapat.
- Hari ini juga semua staf kat ofis aku pakat-pakat p MELAKA...Ada mesyuarat penstukturan semua..Yang hanya tingga ialah kami budak-budak PKS(Pekerja Khidmat Singkat)
Sedih juga rasanya sebb ofis akan sunyi...Aku nak minta maaf pada bos aku sebb aku tak dapat nak bantu mereka sepenuhnya sebb aku bz dengan Jumli Perak KEMSAINS..

No comments: