Wednesday, April 25, 2012

@--KeNDuRi SePuPu SuaMiKu--@

8/4/2012
Parit Samat, Batu Pahat, Johor.

Pada hari yang aku nyatakan ni adalah Majlis Perkahwinan sepupu kepada suami ku...Kami satu keluarga pergi ke sana....peh!dah lama aku tak ke sini.  Kali terakhir aku jejak kaki ke sini beberapa tahun lepas..Masa tu housemed aku kawen kat batu pahat ni jugak,tapi kampung lain.  Punya la macam2 dugaan bila jalan jauh ni...biasa la konvoi ramai2 kan.....



~ Ni lah pengantinnye ~

 ~Pengantin dibawa berarak ~





~Sepupu suami ku yang lelaki tu ~






~CanTik Pengantin PereMpUan ~

~ Ni Juru Kamera Merangkap tukang SILAT ~



~Ni Silat balas (pihak lelaki) ~

~ Ni DJ mula tunjukkan aksinya ~



Seronok aku dapat ke sana.  Tapi tu la sedih sebab pengantin lambat sangat sampai> Kesian kat anak buah mak lang yang sorang tu..Panas dia...ye.....Kami semua selamat sampai ke Shah Alam jam 700 malam.  Dalam pukoi 8 tu bergerak la balik BANITNG.....Best la dapat jumpa dan diperkenalkan kepada ku sanak saudara suamiku.. ;-)


No comments: