Friday, February 24, 2012

@-- CuTi Raya Cina --@



Cantik tak? Sejuk mata memandang...


~ Hero ku menjala bersama kawan-kawannya ~



~ Ni lah hasilnya ..Syukur TUHANKU ~

Citer ni dah lama baru aku nak upload..apa lah....Sori le..bz memanjang.....ki..ki..ki.. Ni lah aktiviti aku dan suami...Alkisah kawan suami ku lah yang bersemangat mengajak suami ku menjala kat kg deme.....Awok apa lagi ikut la sebab masa tu tengah cuti panjang sempena Tahun Baru Cina...Pada hari berkenaan aku teruja sangat sampai kat sana..Kawasan lombong yang luas dan tenang je rasa tengok pokok2 hijau...Ramai jugak yang memancing di sana. Sampaikan org dari selangor datang ke c2 dari pagi sampai petang semata2 nak memancing kat c2. Yang pergi Suami ku bawak aku ;-). Zaki bawak maknye, Siti dan Zulaikha.... :-) Am bawak ayah ngan abang ipaqnye dan Yong bersama anak-anaknya dan suami (abg kepada zaki)

Best..dah la berkelah kat situ..lepas dapat ikan tu siang, basuh dan bakaq...ki..ki..ki..Dinikmati bersama budu..ha.h.ah.a.ah. Yang lucunya suami tercinta tak tahu kata air asam yg dia makan tu letak budu... Am yang tak maan budu dah.....gian makan budu dengan ikan bakaq..ki..,ki..berselera tengok depa makan...Ikan yang belen tu kami bawak balik dan ada setengah kami buat pekasam. Tapi aku tak berapa nak berselera nak makan sebb tengah dilanda Pyot....jadi selera aku tak berapa nak boleh masuk sebb badan2 dah sakit.....Dari pagi sampai la pukoi 5 petang baru balik umah...mmmm apa lagi suami ku dah sama kaler cam sattia dah..ki..ki..ki..tebako kulit muka ngan tangan.....pasni pakat2 sapu krim la jawapnye....

Sampai disini saja utk kali ni...Best sangat trip kali ni....


No comments: