Wednesday, February 22, 2012

@--KuRsuS BaikPuliH KompuTer--@

(18 & 19/2/2012)

MMMmmmmmm,.....Kursus di hari cuti ni memang berat sikit nak pegi kan????Maklumla penah 5 hari bekerja pastu hari cuti ni lah nak rehat2 bersama suami tercinta..Mujurlah suami pun ada aktiviti dengan kawan dia. Depa p menjala kat bukit jelutung.

Back to the story..Kursus dua hari ni buat dekat Kolej Komuniti Kuala Langat. Biasa la kursus tu agak slow sikit sebab aku dah ada sikit asas2 komputer ni. Cuma aku perlu gosok balik la ilmu tu..ki..ki..ki..Aku dok depan sekali sebb kelas tu ramai org. Satu meja dengan aku tu pempuan sorang laki sorang. Yang perempuan tu liza orang selayang. Yang lelaki tu tak tau nama apa (malu nak tanya) orang jenjarom.

Ni serba sedikit di lokasi berkenaan :




@ ni PENYEJUK PROSESOR @




@ bznye kawan baru aku ni ;-) @


@ ni lah rupenye lepas dibogelkan ki..ki..ki.. @

Dua hari kat situ mengantok betul. Bagi pendapat aku tak p pun tak pe sebb bila tengok pensyarah tu mengajar baik aku tengok youtube je.....Rm 20 hengget. Tapi tak pe dah 2 hari aku berkursus utk tahun ni...Ada lagi 5 hari nak kejaq ni....GO!





No comments: