Tuesday, October 23, 2012

@--kAkI kIrI kU--@

Assalammualaikum. Korang pernah tak rasa kejang dan lengoh di bahagian belakang paha dan kaki.  Aku tengah merasainya dan tengah pk jalan penyelesaiannya.  Malam tadi memang sakit do...Aku minta tolong suami picitkan.  Angin dalam badan ni mencurah-curah keluaq sampai nak muntah-muntah. Sebelum tidoq aku sapu la dengan minyak panas.

Pagi ni bangun lambat. Sarapan pagi aku makan roti sekeping....PEh! lapa beb.   Kaki ni makin lama makin sakit. AKu tak tau la nak buat apa.  Harap-harap erobik petang ni boleh lah kurang sikit sakit aku ni..AMIN

*BESTNYA KALO DAPAT PERGI BERURUT*

3 comments:

Ana said...

mungkin kasut tak sesuai tuk aerobik? kalau kaki sakit wat low impact ja aerobik ptg ni tau...kena biasakan wat exercise.kalu tuk permulaan mmg 1 badan akan skit2. truskan usaha k...u r my sunshine in my aerobic class..luv u...^_^

eizra_one said...

terima kasih atas info yang boleh ceq guna sebagai panduan. kesakitan ni dah 2 3 hari berlaku. Urat kaki sudah masuk angin. ceq ambik langkah kayoh basikal kat umah utk baiki urat kaki kiri ni. ternyata tak berapa nak berkesan. bila urut bahagian sakit angin ma..nyak keluaq tau...malam tadi minta suami urut kaki yang sakit.alhamdulillah hari ni ok..boleh dah lompat2 :-)

eizra_one said...

badan ceq ok tak de sakit.tang paha ni je sakit2. rasa nilu, kebas dan krem.....