Monday, October 22, 2012

@--minggu akhir..jaga peperiksaan..peh!--@

Assalammualaikum...Pagi ni cuaca ok...sedikit mendung tapi bagi ku alhamdulillah.syukur. Yang penting daku masih bernyawa di bumi Allah pada hari ini.  Hari isnin sebegini kebanyakan kita mesti lemau kan..ki..i..ki..ya la dah 2 hari cuti kan....Hari ke 5 dah aku jaga pereksa muet ni. So tinggal 1 hari lagi na..Dan esok ada satu sesi je..
Lusanya kembali kepada kerja-kerja asalku selaku JURUTRKNIK KOMPUTER :-)


Macam-macam perangai aku tengok la budak-budak ni.  Aku paham perasan mereka yang :

STRES


GELABAH 


dan macam-maacm lagi.  Tapi aku yang tengok hampa semua dok munda-madir ni.aku pun naik pening sama.  Tapi ini adalah pengalaman pertama yang tak dapat aku lupa.  Mungkin tahun depan aku nak jaga lagi kot.  Aku bersyukur kerana pegawai pemeriksa baik sangat orang yang. Sorang Puan lili dan sorang lagi Mr. Kana.  Moga tahun depan aku dapat bekerjasama lagi dengan mereka.


2 comments:

Ana said...

untuk u minggu akhir...tuk i baru nak permulaan jaga exam pspm...i sedeyyyy sbb bosan pasti menjelma kelak...:(

eizra_one said...

ya ka..a..la...cian kat u..tak pe u kan kuat semangat orangnya. ceq doakan u bersemangat menghadapinye key sayang ;-)