Monday, November 26, 2012

@--aLa...Hai...DuRiaN CrEpE--@



ASSALAMMUALAIKUM



Salam 1 Malaysia.  Hari minggu lepas aku terima kunjungan orang yang istimewa dalam hidup aku.  Dua hari tu aku spen time aku dengan dia.  Yang paling best dia macam dapat je rasa apa yang aku rasa.  Ya! Durian Crepe...Adik kesayangan aku bawak masa datang rumah.  Tau-tau je kakak dia mengidam nak makan.  Caya la dik..
Bagi aku durian crepe ni akan sedap bila orang yang buat pandai pilih durian.  Jika duriannya tak ok rasa cam 'tempoyak' ko rasa ada ke orang nak makan? Dan adakah orang tu nak oder lagi ngan ko..Aku bersyukur dan berterima kasih kepada adikku yang sudi bawak.  Durian crepe tu dia tempah kat kawan dia. Tapi aku rasa keciwa kat orang yang buat tu sebab tak bagi servis yang baik kat adik aku.  Dari segi kemanisan dia ok. Tak manis sangat. Lagi pun durian kan MANIS...Harganya mmm.....tebeliak gak la mata....satu peket RM 10 henget.  Aku tau sekarang ni memang FENOMENA la makan crepe ni.  Tak ketinggalan adik bawak corn crepe...Ha!..yang ni nice...rasa jagung dia..ki..ki...tak kan nak rasa ayam pulak kan...Jagung dia segar lah...Tak macam durian tadi...
Kesimpulannya...aku sayang adik aku sangat2. 10q for DURIAN CREPE & CORN CREPE. 





No comments: