Thursday, August 04, 2011

@--HaRi Ke- 3--@

Alhamdulillah syukur nikamat..

Kejap dah hari ke- 3 yek....Pagi-pagi bertenaga la. Dah masuk petang..mmm..lembik..
Memandangkan ari ni ari rabu...Ada pasa malam. Biasa le beli barang dapo sikit. Wajib beli bawang.mo masak ma..ki..ki..ki..Akhirnya berjaya aku beli murtabak banting baru ni.

Sampai rumah En. Suami tak sampai lagi.. Tak pa ceq tunggu na.. Buka pintu rumah..Peh!! Bau kerepek je umah aku ni..ha.h.aha....Aku ni tak le berapa minat nak berniaga. Aku sekadar memberi peransang kepada suami yang berhajat besar nak berniaga kerepek raya tahun ni..mmm....Kan kejayaan seorang lelaki disebabkan ada seorang perempuan yang membantu serta mendokong dari belakang.ki..ki..ki....Aku lah tulang belakang Mohd Shafee sekarang.

Time bebuka..mmm...tq sayang sebab tolong i buatkan air o..ren yang sodap.. :-) Bukan main semangat...rasa murtabak masin la pulok. Tak pe pakcik murtabak. Sebab bulan posa, saya maapkan pakcik. Mungkin terlajak boh garam.ki..ki..ki.. Dah abis solat maghrib goreng lah bihun sikit..

Dan bermula operasi membungkus kerepek..Nampak gaya teraweh kat umah la dengan En. Suami..Pas habis paking kerepek ni nak p teraweh kak surau ya.....

Etu sahaja utk kali ni...

WASSALAM

No comments: