Friday, August 05, 2011

@--Ramadan ke 5--@

Nasib baik aku dah kemas workstation aku. Aku ni biasa la kalo keja tempat mmmmmm macam tah ape tah. Pagi ini aku dikunjungi oleh Penagarah dan Timbalan pengara. Apa yang telah disampaikan akan aku jadikan ilmu dan peringatan bagi meningkatkan lagi produktiviti kerja. Kerjakan saut ibadah :-)

Best sangat hai ni suami ku pulang awal ke rumah.... Tiba2 penat pun hilang.. Dah rehat sekejap aku mulakan operasi memasak juadah berbuka. Ha..hari ni pulak aku masak ayam kicap masak madu, sayo tauge dan ikan talang goreng. Tekak disegarkan dengan tembikai yang dibawa pulang yang dibawa balik oleh suami tercinta. Syukur rezeki Tuhan malam ni.

Malam ni memang kami berdua bertungkus lumus membungkus kerepek yang nak dijual. Pukoi 1 lebih tak abis lagi. Aku ni dah tak tahan dah last2 terlelap atas sofa. Kesian suami ku peking sorang2...Sori ya sayang.... Itu je yang ayang mampu tolong. :-)

No comments: