Thursday, July 12, 2012

@--NiKmAtI BeRsAmA--@


Citer ni dah lama sebenarnya. Tapi baru nak upload.  Kejadian ni berlaku pada hari sabtu bulan lepas.  Lama kan?ki..ki..
Suami aku kena OT ari tu. So, aku lepak la kejap kat member aku CT.  Jalan-jalan teman dia pegi myeg kat KLANG bersama anaknya yang comel itu. :-) Pastu nak gi jalan kat jekal terjalan kat kedai barang-barang bakery. :-)
Dah selesai suami bekerja kami berdua terus berdating kat JUSCO.  Kebetulan suami dapat volcer POPULAR ngan JUSCO.  Jalan-jalan aku dapat hasilnye..iaitu sehelai seluar poket untuk bekerja.  Kat POPULAR aku dapat pendrive ngan majalah..banyak lagi lah aku beli..TQ SO MUCH sayangku...
Terlalu la kat kedai ni.Aku pernah cakap kat suami yang aku tak pernah makan kat restoren ni.  Suami ku dengan bebesar hati kata "jom kita try rasa"  Jadi kami oder 1 set makanan dan air. Makanan di kongsi bersama sebab aku dah belasah 2 pinggan mee goreng yang kawan aku masak.

(tengok....malu la...licin..)

(alhamdulillah kenyang)

(ni lah restorannye...korang mesti pernah pi punye)

(ais lemon tea ku ;-) )

( muka orang kenyang ;-)  jeling apa lagi tu sayang?ki..ki..ki..)

( nak ayam lagi ke? ki..ki..ki..)

Syukur alhamdulillah..penantian aku tercapai jugak. Tq sayang melanja ayang mamam walaupun dah belasah makan mee goreng.. Komen aku pada hidangan yang telah selamat kami santap ni...mmmm

1. Muffin vanila dia..sedap sangat..i like
2. Ayam = OK
3. Salat = OK
4. Air = MANTOP
6. Nasi = biasa je....

Nanti kita makan lagi te sayang :-)


No comments: