Wednesday, November 14, 2012

@--MaRi JaLiNgKa UkWaH--@

Assalammualaikum.  Salam 1 Malaysia.  Minggu lepas aku ada membaca blog rakan sepejabat pasal rakannya blognya ada buat satu segment tau...Bila aku belek-belek, tengok-tengok dan kaji-kaji...mmm..menarik juga idea saudara kita ni.  Memang niat yang baik untuk tingkatkan jalinan ukwah antara sesama blogger ni.. Aku ni tak la mahir berblog. Tapi apa yang dilakukan oleh saudari ni aku sambut baik lah kan...Mari kawan-kawan kita sama-sama join blogger ni. :-) Kepada saudari blogger http://beautyshinju.blogspot.com/ SaLaM PerKenalan DaRi ku...HaRap dapat menerima aku yang tak berberapa nak mahir berblog ni ya...Mari kita sama-sama kongsi ilmu pengetahuan ya.


Jom kawan-kawan kita join kawan kita ni

:-)

1 comment:

saleha said...

Lets join us... sementara tu follow menfollow laye