Wednesday, November 14, 2012

@--UsaHa ke-3--@



Sejak dua menjak tiga menjak ni banyak sangat aku tengok iklan ni di dalam pessebook aku.  Lagi pun usia perkahwinan kami nak dekat 3 tahun. Umur ku pun makin meningkat.  Oleh sebeb itu, aku tergerak hati ingin membuat percubaan yang seterusnya bagi mecapai apa yang aku dan suami selama ini impikan iaitu "anak".  Aku pun menyuarakan hasrat ini kepada suami. Allahmdulillah, proposel aku berjaya....ki..ki..ki..!0Q sayang.  Aku pun terus menghantar pesanan melalui inbox penjual itu.  Dan pagi tadi aku terus membuat pembayaran secara online.  Nak tau menda apa...? Ini dia...jeng..jeng..jeng...


(sumber dari internet)

Untuk pengetahuan semua, buah adam hawa ni tak tumboh di Malaysia. Hanyan tumbuh di tanah arab.  Jadi buah ni memang "Hot" la kalao ada yang menjualnya.  Insyaallah, buah ini akan sampai minggu hadapan.  Tuhan ku, aku bermohon pada Mu perkenankan permintaan ku dan suami untuk memiliki zurit soleh dan solehah. AMIN.  Moga usaha ku dan suami berjaya.  Kadang-kadang sayu rasa hati bila tengok kat tv dan juga berjalan-jalan dengan suami.  Seronok tengok sepasang suami isteri berjalan-jalan dan bermain-main dengan anak-anak.  Sejuk mata memandang.  Bahagianya mereka.  Aku juga inginkan kebahagiaan seperti itu.  Kami tak kan putus asa.  :-)





2 comments:

Anis said...

yey anis pon dh beli...
dia ada kedai jual kt Perlis.
semua barang mknan dari Mekah dia jual termasuk la buah zuriat nie...
mari sama2 kite berusaha...
Amiinn...

eizra_one said...

ok gak..nanti akk tak de stok leh kirim kat anis :-)