Wednesday, November 21, 2012

@--PeRcUbaAn PeRtAmA--@

Hari selasa lepas adalah hari pertama aku masuk kerja setelah seminggu bercuti.  Pagi-pagi aku telah menerima satu bungkusan yang dah lama aku nanti.  Tiap-tiap hari aku memikirkannya.  Syukur dengan izin Tuhan, barang tersebut telah selamat sampai ke tangan ku.  Dengan lafas Bismisllah aku buka bugkusan dengan penuh kesabaran.  Betapa agung ciptaan Tuhan.  Buah Zuriat atau lebih dikenali buah adam hawa yang berasal dari tanah Mekah telah aku pegang dan lihat secara terus menerus...Allah Huakbar..Betapa gembiranya hambamu ini.  Aku telah membeli buah zurit kembar kerana harganya lebih kurang RM 45 + pos.  Ingatkan nak rasmi terus. Tapi memandangkan nak senang kira jadi aku dah ambik keputusan 1 DIS 2012 aku nak minum buat kali pertama. So, kawan-kawan nanti kan N3 aku seterusnya.  Doakan kejayaan kami suami isteri untuk menimang cahaya mata yang cukup sifat, sempurna soleh dan solehah. Amin.



(   Ni la bungkusannya )


(  Tengok kawan-kawan...Ciptaan Tuhan )


3 comments:

saleha said...

Amin... Moga berjaya

anisazizi said...

insyaAllah... moga usaha kita berjaya.... aminn...

eizra_one said...

10q-102 semua.......semoga semua (leha + anis + akk ) berjaya..amin