Thursday, November 22, 2012

@--sPaCe u8--@

Sudah lunch ka belum...Hari ni tak tau la perut masih kenyang lagi.  Pagi tadi pekena nasik goreng dan roti canai (oooppp!roti canai tu hadiah dari che wan sebab dia dah tak larat nak habiskan jadi ceq tolong. Tak baik kan membazir).
Jari ni dok menggila menaip sambil-sambil tu buat la kerja apa yang patut kan...Ni aku nak kongsi sikit pasal satu tempat yang aku pernah jejak baru ni.  Ni gara-gara nak pi bank islam kat bukit jelutong.  Ha...Banknya dalam banguan ni. Space U8.  Best tempat ni...Lapang...Tenang...Tengok bawah tu ade ayo tojun ki..ki..ki..


(yang jom lepak jap kat sini)


(sambil pekena cool blog.  Ni gara-gara cuaca di luar sana yang tak berapa nak menentu.  Suami pilih cokolat blog aku pilih Blueberry Jus..Alhamdulillah lega...rezeki dari Tuhan dapat gak aku merasa kesegarannya)


(duta cool blog. Si Heliza AF tu)


(besaqnya kipas ni yang...Agak-agak kan muat tak pasang kat rumah baru kita? ;-) )


(angin sepoi-sepoi bahasa)


(ni pandangan dari belakang tempat duduk aku dan suami..seronok tengok anak-anak orang main mainan kat situ..sejuk mata dan sejuk hati..Bila kita boleh merasa bawak anak kita main kat sini?)

No comments: