Monday, October 08, 2012

EdIsI KhAs - MaHliGaI KaMi (1)



Baru-baru ni saje lalu depan mahligai kami yang sedang dibina... :-) Tiba-tiba ada la 2 bijik kereta masuk dalam kawasan tu. Depa ni mesti dok tengok rumah depa ni....Tapi rumah depa yang lorong depan (rumah yang mahai sikit ). Jadi aku ajak la suamiku masuk sama dah alang-alang dah ada orang.  Ni lah hasil yang sempat aku snao gambo.. :-)


(ini rumah pertama dari lorong pertama)


(ni la rumah kami)


(wah..dah pasang rupanya)


(uuuuuuuu........)


(ni bilik ke 2 dan ke- 3)


(ruang dapur...ha.h.a.ha...aku dah mula berangan ;-) )


(pagaq belakang)


(mmm.....dalam fikirin ni...macam-macam aku nak buat :-) )


(mujor dah tinted..horey)


(pemandangan rumah jiran-jiran)


(kalo ekut hati..macam-macam nak tanam)


(ha..kawasan ni..dah ada perancangan dah..ki..ki..)


(telah termaktub nombor ini milik kami)


(Our Sweet Home)

Tapi ada lagi kerja-kerja yang tak siap lagi..Nanti aku akan update na...Tuhan permudahkanlah urusan rumah kami ini.  Semoga kami berdua hidup aman bahagia di dalam mahligai ini..Amin...

No comments: