Tuesday, October 09, 2012

@--TeRinGinnYe (1)--@

WAH!!!!! BESTNYE KALO LA AKU DAPAT :-)
Masa tengah belek-belek groupon.com tiba-tiba daku ternampak ini :-) Korang ade? Aku...tak de.....Rasa cam nak beli tapi rasa macam boleh buat sendiri kan????? Kalo korang nak beli ke nak buat? :-)  Sebagaio isteri yang bekerja, kerja-kerja basuh-membasuh, sidai-menyidai dan lipat-melipat ni sempat ke?? Kalo korang sempat....alhamdulillah dan tahniah aku ucapkan.....Ceq ni mengaku la tak berapa nak sempat nak lipat-melipat baju ni...So, kena la cari jalan penyelesaian. Dengan adanya alat ni memang dapat membantu aku dan kawan-kawan lain yang bz ataupun bekerja macam aku ni :-)
Nanti aku nak try buat satu...kalo menjadi kita kongsi idea sama-sama....Gambar dibawah ni adalah salah satu contoh yang boleh aku tiru...


Kawan-kawan doakan aku berjaya ya :-)

2 comments:

saleha said...

Saya nk satu jugak hahaha

eizra_one said...

ki..ki...ki..boleh kalo ada kotak lebih akk buat satu kat leha...sekarang tengah cari kotak keras dan besaq..