Wednesday, October 10, 2012

@--sepupuku tunangan orang--@



TUNANGAN ORANG 

Wah..Meriah sungguh la no....Yang paling best ibu abah ada bersama + adik beradik + sanak-saudara ku semua...Ni adalah Majlis Pertunangan Sepupu (sebelah Ibu).  Adlina menetapkan tema warna pink....So, aku terpikir mana ada baju pink....Kena cari lajawapnya....Dan aku menerima arahan untuk turut sama membantu lina (nama timang-timangan) buat hantaran dia....mmmm...Jujoq barang dah ada sikit-sikit. Aku mai godek sikit-sikit ja....Yang baju unggu tu...my adik...Yang baju putih my abang :-)




(amboi bznya depa)


(ni kawan-kawan housemed dia kat E'JIP tu)



(dari pangangan jauh hantaran kepada pihak lelaki)





(ruang makan)


(pelamin)
*masa aku tunang dulu mana ada pelamin-pelamin ni....zaman dah moden..*



(sekilas ikan di ayaq)


(rombongan dah sampai - orang putrajaya..dekat je pun dengan bukit jelutong)



(ha..ni la Nur Adlina binti Nik Ahmad Tajudin)





(ni nenek sebelah lelaki)


(cup cake pertunangan)


(sepupu lina sebelah ayahnye)


(ni lah bakal menantu mak menakan ku)


 *depa berdua ni sama-sama study kat E'jip*





(so...manis..)


(my love + Sepupu+ aku)



(Ni hasil kerja aku dan husband)


(Gambaq majlis tunang yang telah siap)


(wah...gambaq aku ngan suami pun ada la..)


(mai rapat-rapat)

2 comments:

saleha said...

zaman kita dulu ner de pelamin2 ni kan kak. Jelez plak hahaha

eizra_one said...

kadang-kadang jelos..tapi bila dikenang balik kan....bila dah ada pelamin ni macam benda tradisi telah dilupa....Dan akk rasa dah macam kawin dah.....ditambah pulok si lelaki pun pakai baju melayu lengkap....so.....nak buat macam mana zaman makin moden.. :-)