Thursday, November 08, 2012

@--KaTaKaN " I FOLLOW"--@



Assalammualaikum semua....Mmmmm..Minggu ni ceq dok gila tengok blog-blog orang tau....Jelos tau sebab mereka semua dah lama dalam bidang ni dan dah mahir-mahir belaka.  Follower pun ramai.....Cam ne yek nak jadi macam mereka.  Aku teruja tengok blog BEN ASHAARI, 'aku bukan bidadari', model 80 dan ramai lagi tau...Wing..wing....kepala aku ni dah dok berangan-rangan nak menjadikan mereka as IDOLA key.......Doakan kejayaan ku ya...AMIN Dan tak lupa juga suka sangat tengok blog kawan-kawan baik ku.....Sori tak dapat nak senarai sebab ramai sangat.... :-) Apa-apa pun best tau dapat tengok korang hapdate blog ;-) Sehari tak tengok tak sah...Rasa tak lengkap hidup...Kepada sesiapa yang ingin jadi follower aku....Jangan was-was untuk "KLIK" Follow tau.....Marilah kita sama-sama berkongsi ilmu serta pengalaman untuk faedah kita bersama.  TERIMA KASIH tak terhingga kepada kawan-kawan yang dah jadi pengikut setiaku.....SAYANG KORANG SEMUA..


BEN ASHAARI

DUNIA PUANSTOBERI

(antara blog yang aku suke layan)

No comments: