Friday, August 12, 2011

@--RaMadan Ke - 12--@

Pagi ni aku dpt msg dari a...tek!ki..ki..ki.. Dia bagi tahu yang abah nak belanja berbuka kat picc. Alhamdulillah syukur rezeki Tuhan :-)

Gerimis je petang tu masa aku menuju ke Putrajaya. Awal jugak aku sampai. Dan aku sabar menanti suami tercinta yang terperangkap dicelah-celah trafik jem. Kami berdua sampai kat picc dlm 715 petang. Fuh!berapa minit lagi nak berbuka. Ramainya hamba Allah datang sama-sama berbuka. Ada yang berbuka dengan family. Macam family aku :-) Ada yang kompeni belanja :-) Ada yang geng pejabat dll :-) Meriah. Makanan pun meriah. Tapi ada yg sedap dan ada yang tak sedap. Rm55 seorang. Makan sampai muntah..ha.h.a.ha.h.

Dalam jam 9.00 mlm kami semua bergerak ke stesen bus putrajaya central sebab ibu dan abah nak berangkat pulang ke SP. Sedih rasanye....Lambat lagi nak balik sp. Mungkin raya ke 2 @ ke tiga....mmmmmm.....

Dan mal tu aku dan suami dpt merasa kereta baru ngah.ki..ki..ki..SAGA baru :-)

TEMPAHANNYE


SUASANA LUAQ PICC


MERDU BETUL ABG TU MAIN SERULING.....


NI TAK TAU LAH YG KE BERAPA ROUND AKU MAKAN


ABG KARIPAP ;-)






No comments: