Tuesday, September 06, 2011

@--Syawal 3--@

Pagi tu sejuk..Tapi kat bote ni pagi2 memang sejuk bebeno...ki..ki..ki..Aku dan suami bangun awai..Kemaskan barang2 sebb ari ni nak berangkat balik ke Kedah..YAhooooo.....dapat balik jumpa ibu dan abah...


Trafik bergerak lancar..Cuma yang menghala ke KL je kereta dah mula banyak. Selamat sampai ke SP dalam pukoi 12 tengahari. Adik dan abah repair kereta, abg pun keluaq beraya..

Petang tu aku dan family p beraya umah jiran sebelah ku...Mak Cik Timah + Pakcik Teh sekeluarga..Meriah la umah depa....Kami di jamu laksa..PEBOROT aku tu...Tapi aku ni tengok gak cara org tu masak..kalo kena gaya berpinggan2 aku tambah..ki..ki..ki..Suami ku kesian dia..Tak makan laksa....Jadi makan lah nasik tomato makcik timah yg sedap sekali...ki..ki..ki..

Malam yang hening..penatnye badan ku...sedapnya dpt tito sambil merasa kesejukan airkon dalam bilik..PEH!!!cam dok amareka..ha.h.ah.h.a

No comments: