Tuesday, September 06, 2011

@--Syawal 5--@

:'( Sekejapnye rasa..Tak puas nak berjalan2. Kami bergerak pulak ke Kl jam 10 pg..Sayu rasa meninggalkan keluarga...Trafik, tok sah mimpi la nak sampai kl dlm masa 4 jam...Jem giler. Berenti kat tapah nak solat pun ramai sangat orang. Last suamiku keluar bidor dan masuk semula ke lebuh raya telok intan sebab sana dah jadi 3 line. Reda la la sikit.

Kami sampai sungai buloh dalam pukul 5 ptg. Kami terus ke rumah mak nyah utk berehat sambil beraya..Sambil tu tunggu 2 bijik kereta lagi (angah, along, din, mak , firdaus dan abg2 ipaqku) Malan jugak la depa sampai. Makan yang dihidang lazatnya..penuh saprah tau...tak tau nak ambik mana satu. Aku makan mee bantung yang nampak menarik..Alhamdulilah rezeki. Oleh kerana terlalu penat aku, suami dan mak balik dulu lah yang lain masih lagi ada kat umah maknyah. Sampai je rumah, luloh hatiku sebb ketupat palas yang aku bawak nak makan esok pagi rupanya dah basi. Ketupat palas boh jagong. Sedih....sebb tahun ni aku makan ketupat palas 4 ketul je...rendang ibu 3 camca je.. ;'( Lemang pun dalam 4 potong je....

Sampai je rumah apa lagi letak je pala depan tv aku dan suamiku terus terlelap tito...Penat sangat dengna aktiviti harian.

No comments: