Tuesday, September 06, 2011

@--Syawal 2--@

Hari ni dah raya ke 2 la.....Pagi ni aktiviti kat rumah pagi ni..Sibuk melayan tetamu yang tiba. Petang tu aku dan suami ke rumah zaki kat sri iskandar..wah!sedapnya dpt makan laksa....Terus tu aku dan suami pergi cari lauk utk makan malam.

Malamnye pergi tengok anak sedara belah suami...Baru abis pantang....Comel dan sihat anaknya. Hari ni rasa sayu je bila melihat suami isteri yang punya anak.

Balik dari tengok baby, aku tengok ada lagi nasik tomato petang tadi tapi lauk dah tak de. Aku dan along serta along (ank cik nen) sama2 menggoreng nasik tomato tu utk makan malam..Bila tengok suami makan penat yang aku rasa semua hilang....Suka...Dapat kenyangkan seisi kelaurga. Sambil tu kemas la dapor bersama-sama along. Kalo tak kemas malam ni alamat esok bertimbun la pinggan2...

Bila nak tido..seronok tengok wajah suami yang tidor..sayang i love u...

No comments: