Thursday, September 08, 2011

@--Syawal 6--@

Pagi ni aku dan suamiku bershoping kat HERO. Aku teringin la nak makan roti jala...Ramainya orang membeli -belah...Mesti depan nak buat open house ;-)
Pastu aku terima jemputan daripada mak busu utk makan tengahari kat umah dia. Sambil tu aku cyapkan dulu roti jala. Ada yang membantu.Time kasih tak terhingga buat suami ku, adik ipaq ku din dan kak ipaq ku angah sebb tolong ceq sorai rotinye...
Petang tu aku bersama suami dan mak kek rumah mak busu. Wah!lazat hidangan. Nasik breani Ayam. Kuih2 raya...Yg best sekali dpt jumpa kucing2 mak busu yang montel2 belaka....geram tengok..sekor kaler oren sekor kaler coklet hitam. Kesian depa baru balik dari hotel kucing...Jadi jaKun di rumah tuan sendiri.cian meoow2 tu..ha.h.aha.
Petang tu...dlm pukoi 7 baru balik banting....

No comments: