Thursday, December 06, 2012

@--BugRer Stik--@


Minggu ni aku ngidam sangat nak makan beef stik.  Tapi tak mengizinkan sebab lambat lagi nak gaji.  Jadi aku olah la sikit-sikit...
Maka Jadilah :

BURGER STIK



(Roti telur + coslow + daging burger masak dengan minyak zaitun. Sedap la masak pakai minyak zaitun.  Masak nasik goreng lagi sedap)


(ni aku buat sos blak paper yang tak berapa nak jadi)

Tapi syukur alhamdulillah perut kami berdua kenyang sangat. Sampai aku hanya makan 1 keping je roti tu...Suami kena makan kasi habis..ki..ki..ki..Aku pulak perabis coslow tu.  Ten-Q Allah.  

4 comments:

Ana said...

dappppnya... u memang kreatif lagi pandai masak... biala u nak masak untuk ai plak?

saleha said...

nak gak

eizra_one said...

ana:ceq ni mana reti masak sangat. Ni pun cuba-cuba ja..Bukan pe nak pikat suami kena ikat pada perutnye..ki..ki..ki..betui tak? :-)

eizra_one said...

Leha:oh..mau jugak ke..nanti la kalo ada kesempatan masak akk buat lebih utk leha...kalo kita semua berjiran kan best..senang nak post makanan :-)