Thursday, December 06, 2012

@--LaNGkaH SeTeRusnya BFF--@





(web ni la yang aku baru nak berjinak-jenik setelah dok google kat internet)


(  Ini lah serba sedikit gambaq yang aku boleh lampirkan )

( melalui carta ni kita boleh tahu tahap kondisi badan kita macam mana dalam masa sebulan.  )

Tapi, sebelum aku mulakan apa-apa pun....aku perlukan.....

 
(gambar hiasa dari google)
termoniter digital dulu kasi senang mo ambik suhu badan ni.  Tak pe nanti aku citer lagi pasal menda ni yek. AKu sendiri pun tak uji lagi menda ni... Baru je daftar..ki..ki...Doakan semoga usaha ku berjaya..amin.


2 comments:

Anis said...

apakah....
nak join jugak.....

eizra_one said...

ha..menda ni akk baru tau anis. Belajor kat google..ki..ki..nanti akk pi jumpa anis akk terang dengan lebih lanjut.tapi kalo anis ada kesempatan try baca2 tengok web site dia. Ianya lebih kepada macam mana kita nak tau tahap badan kita. so, senang kita nak tau bila kita subur. :-)