Monday, August 15, 2011

@--RaMaDan Ke -15--@

Syukur kepada Allah. Aku masih diberi kesempata untuk bernafas hari ini. Ya Allah terima kasih atas segala nikmat yang Engkau berikan. Hambamu bersyukur. ..

Pagi ni aku terbangun awai la pulak..ki..ki..4 pg dah celek..Dengan kepala mengong2...menggoreng nasik goreng..ki..ki..ki.. Ari ni aku siap bersama2 En.Suami untuk menunaikan tanggungjawap masing2. Sempat aku mebasahakan pasu2 aku ni ha...Kalo tak dahaga depa ari ni....Dah la 2 ari pokok2 ku tidak minum....Semalam dah dibajakan..Moga semuanya sihat membesaq dan dpt lah daku mengambil hasilnya :-) AMIN.

Petang ni En. Suami nak makan ringan2 je. Jadi aku pk nak masak k'teow basah....Syukur selamat menikmati juadah mlm ni. En. Suami pi teraweh. Aku pulak tak ikut sebab badan aku rasa tak sedap pulak. Insyallah akan aku p jugak satu hari nanti.

No comments: