Monday, August 22, 2011

@--Ramadan ke 22--@

Ari ni aduh.......dugaan...Tuhan sihatkanlah daku.... Tekak ku diserang virus sebb aku minum air yang beli dlm mesin tu....Pastu terkongsi gelas dengan suami....mmmm apa lagi kami dua dah sakit tekak. Dek kerana sakit tekak tu badan jadi panas rasa nak demam, mata sakit, telinga gatai. Dek sebab itu lah aku lambat masuk pejabat hari ni....Allah....Sembohkanlah kami secepat mungkin.

Ari ni dtg kerja budak-budak danb pensyarah dah balik kampung belaka....Ha...senang sikit nak buat operasi...Ari ni operasi kat makmal komputer.

Balik lewat sikit sebb nak kaver masuk lambat pagi tadi. Ari ni menu berbuka biasa ja..Nasik goreng bawang. Pastu suami tercinta membeli makanan kegemaranku iaitu murtabak ayam....Sedap....Thanks sayang..love u. Lepas solat maghrib aku dan suami bersiap nak ke pekan banting nak p cari baju melayu adk ipaq ku dan tudung aku yang tak jumpa lagi....Sejuk gila naik moto malam ni..tapi best. Pekan banting biasa la..Ramai yang kelauq shoping...Balik dari shoping aku buat persiapan utk bersahur pagi esok....iaitu ikan goreng..ki..ki..ki..


No comments: