Friday, August 26, 2011

@--Ramadan Ke 27--@

Penat malam tadi bersiap-siap nak pulang ke dewa untuk beraya. :-) Tak jadi nak ke rumah adik. Pagi2 tu cepat-cepat aku dan suami buat pembelian kerepek yang terakhir sebb ada lagi kawan2 yang memesan. Mula hantaq kerepek faizi dan yanti kat puchong. Pastu ke rumah siti dan zaki.

Petangnya pulak aku dan suami ke giant shah alam sebab nak potong seluaq raya suami ku. Oleh kerana kena ambik masa sejam utk siap jadi aku dan suami berjalan2 cuci mata ngan suami. Dpt la aku satu helai lagi baju kurung kaler unggu :-)

Menu berbuka hari ni tunjuk je kat bazar stadium shah alam. Mak, angah, firdau dan abg mie shoping raya kat jusco. Menu ayam percik, sup, ikan pekasam, murtabak dan nasik kerabu utk aku..ki..ki..berbuka la kami 3 beradik :-)

Malamnye pulak ha...aku tak larat sangat jadi aku tidoq awai. Suami ku ada urusan kat luaq. Jadi tidoq sorang2 depan tv..ki..ki..ki...

No comments: